• Darmowa dostawa od 300 zł
  • Szybka wysyłka i dobrze zabezpieczone zamówienie
  • Sklep stacjonarny w Katowicach

Zwroty i reklamacje

Reklamacja produktu

Czasem się zdarzy że będzie jakiś problem z zamówieniem lub produktem. Niestety nie da się w 100% zapobiec zwykłym pomyłką. Ale zawsze reklamację rozwiązujemy wraz z klientami i nie pozostawiamy Was z problemem.

Jeśli problem jest z zawartością gry to zalecamy w pierwszej kolejności kontakt bezpośrednio z wydawcą. Nie mamy żadnych elementów na wymianę, gry są oryginalnie zafoliowane i nie jesteśmy w stanie otworzyć innej gry aby uzupełnić braki w Waszej kopii. Z reguły jest dość prosto znaleźć odpowiedni email lub stronę gdzie należy zgłosić reklamację u wydawcy i nawet w przypadku wydawców zagranicznych nie ma z reguły problemów z dosłaniem elementów.

Poniżej jest tabelka z najbardziej popularnymi wydawcami i ich mail lub strona na której trzeba zgłosić reklamację:

Rebel [email protected]
Galakta http://galakta.pl/reklamacje/
Portal https://portalgames.pl/pl/reklamacje/
Bard [email protected]
Lacerta https://www.lacerta.pl/napisz-do-nas
G3 http://www.g3poland.com/reklamacje/

Jeśli mimo tego potrzebujecie pomocy w przypadku reklamacji związanych z komponentami gry to prosimy o kontakt i na pewno pomożemy.

Jeśli reklamacja wynika z innego powodu, na przykład uszkodzenia przesyłki lub defekcie zewnętrznym produktu, prosimy o kontakt.

Zwrot produktu

Do 14 dni od daty otrzymania zamówienia możecie zwrócić część lub całość zamówienia. Prosimy uważnie przeczytać poniższe instrukcje aby zwrot przebiegł bezproblemowo:

  • Koszty przesyłki musicie pokryć z własnej kieszeni.
  • Do zamówienia prosimy dołączyć paragon. Wiemy, że paragon zgodnie z prawem nie jest wymagany przy zwrocie, ale niezwykle ułatwia nam to pracę. Paragon musimy anulować aby nie płacić podatku VAT za zwrócone produkty.
  • Zwrot można dokonać dowolną metodą na adres Mepel Piotr Grzywna, Kijowska 44, 40-754 Katowice (tel. 720828385). Można też zwrócić Paczkomatem (KAT12A, email sklep [małpka] mepel.pl).
  • Za bezpieczne i kompletne spakowanie przesyłki odpowiada klient. Jeśli produkty zostaną uszkodzone lub zagubione z powodu niedbałego spakowania możemy zaniżyć kwotę zwrotu.
  • Przyjmiemy grę ze zdjętą folią. Jeśli jednak elementy gry zostały wypchnięte z wyprasek, karty odpakowane z folii lub w inny sposób gra została pozbawiona oryginalnej zawartości i pakowania, zastrzegamy sobie prawo do pomniejszenia kwoty zwrotu.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl