• Darmowa dostawa od 300 zł (Orlen Paczka) i 350 zł (Paczkomaty)
  • Szybka wysyłka i dobrze zabezpieczone zamówienie
  • Sklep stacjonarny w Katowicach

Zwroty i reklamacje

Reklamacja produktu

Czasem się zdarzy że będzie jakiś problem z zamówieniem lub produktem. Niestety nie da się w 100% zapobiec zwykłym pomyłkom. Ale zawsze reklamację rozwiązujemy wraz z klientami i nie pozostawiamy Was z problemem.

Jeśli problem jest z zawartością gry to zalecamy w pierwszej kolejności kontakt bezpośrednio z wydawcą. Nie mamy żadnych elementów na wymianę, gry są oryginalnie zafoliowane i nie jesteśmy w stanie otworzyć innej gry aby uzupełnić braki w Waszej kopii. Z reguły jest dość prosto znaleźć odpowiedni email lub stronę gdzie należy zgłosić reklamację u wydawcy i nawet w przypadku wydawców zagranicznych nie ma z reguły problemów z dosłaniem elementów.

Poniżej jest tabelka z najbardziej popularnymi wydawcami i ich mail lub strona na której trzeba zgłosić reklamację:

Rebel [email protected]
Galakta http://galakta.pl/reklamacje/
Portal https://portalgames.pl/pl/reklamacje/
Bard [email protected]
Lacerta https://www.lacerta.pl/napisz-do-nas
G3 http://www.g3poland.com/reklamacje/
Awaken Realms https://support.awakenrealms.com/support/tickets/new

Jeśli mimo tego potrzebujecie pomocy w przypadku reklamacji związanych z komponentami gry to prosimy o kontakt.

Jeśli reklamacja wynika z innego powodu, na przykład uszkodzenia przesyłki lub defekcie zewnętrznym produktu, prosimy o kontakt.

Zwrot produktu

Do 14 dni od daty otrzymania zamówienia możecie zwrócić część lub całość zamówienia. Prosimy uważnie przeczytać poniższe instrukcje aby zwrot przebiegł bezproblemowo:

  • Koszty przesyłki zwrotnej ponosi kupujący
  • Do zamówienia prosimy dołączyć dowód zakupu lub jego kopię
  • Zwrot można dokonać dowolną metodą na adres Mepel Piotr Grzywna, Kijowska 44, 40-754 Katowice (tel. 720828385). Można też zwrócić Paczkomatem (POP-KAT91, email sklep [małpka] mepel.pl, telefon jak wyżej)
  • Do przesyłki dołączcie krótką informację z numerem zamówienia. Nie musicie wypełniać żadnego szczególnego formularza. Możecie tez wypełnić ten formularz i dołączyć do paczki.
  • Za bezpieczne i kompletne spakowanie przesyłki zwrotnej odpowiada kupujący. Jeśli produkty zostaną uszkodzone lub zagubione z powodu niedbałego spakowania możemy obniżyć kwotę zwrotu
  • Produkt powinien być zwrócony w oryginalnym opakowaniu. Jeżeli produkt będzie miał ślady użycia zastrzegamy sobie prawo do pomniejszenia kwoty zwrotu
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl