Zwroty i reklamacje
Reklamacja produktu
Czasem się zdarzy że będzie jakiś problem z zamówieniem lub produktem. Niestety nie da się w 100% zapobiec zwykłym pomyłkom. Ale zawsze reklamację rozwiązujemy wraz z klientami i nie pozostawiamy Was z problemem.
Jeśli problem jest z zawartością gry to zalecamy w pierwszej kolejności kontakt bezpośrednio z wydawcą. Nie mamy żadnych elementów na wymianę, gry są oryginalnie zafoliowane i nie jesteśmy w stanie otworzyć innej gry aby uzupełnić braki w Waszej kopii. Z reguły jest dość prosto znaleźć odpowiedni email lub stronę gdzie należy zgłosić reklamację u wydawcy i nawet w przypadku wydawców zagranicznych nie ma z reguły problemów z dosłaniem elementów.
Poniżej jest tabelka z najbardziej popularnymi wydawcami i ich mail lub strona na której trzeba zgłosić reklamację:
Rebel | [email protected] |
Galakta | http://galakta.pl/reklamacje/ |
Portal | https://portalgames.pl/pl/reklamacje/ |
Bard | [email protected] |
Lacerta | https://www.lacerta.pl/napisz-do-nas |
G3 | http://www.g3poland.com/reklamacje/ |
Awaken Realms | https://support.awakenrealms.com/support/tickets/new |
Jeśli mimo tego potrzebujecie pomocy w przypadku reklamacji związanych z komponentami gry to prosimy o kontakt.
Jeśli reklamacja wynika z innego powodu, na przykład uszkodzenia przesyłki lub defekcie zewnętrznym produktu, prosimy o kontakt.
Zwrot produktu
Do 14 dni od daty otrzymania zamówienia możecie zwrócić część lub całość zamówienia. Prosimy uważnie przeczytać poniższe instrukcje aby zwrot przebiegł bezproblemowo:
- Koszty przesyłki zwrotnej ponosi kupujący
- Do zamówienia prosimy dołączyć dowód zakupu lub jego kopię
- Zwrot można dokonać dowolną metodą na adres Mepel Piotr Grzywna, Kijowska 44, 40-754 Katowice (tel. 720828385). Można też zwrócić Paczkomatem (POP-KAT91, email sklep [małpka] mepel.pl, telefon jak wyżej)
- Do przesyłki dołączcie krótką informację z numerem zamówienia. Nie musicie wypełniać żadnego szczególnego formularza. Możecie tez wypełnić ten formularz i dołączyć do paczki.
- Za bezpieczne i kompletne spakowanie przesyłki zwrotnej odpowiada kupujący. Jeśli produkty zostaną uszkodzone lub zagubione z powodu niedbałego spakowania możemy obniżyć kwotę zwrotu
- Produkt powinien być zwrócony w oryginalnym opakowaniu. Jeżeli produkt będzie miał ślady użycia zastrzegamy sobie prawo do pomniejszenia kwoty zwrotu