Produktów w koszyku: (0)
Przejdź do koszyka
checkout suma: 0,00 zł
Znajdź produkt:
wyszukiwarka zaawansowana
Newsletter
Podając swój email wyrażają Państwo zgodę na przesyłanie informacji newsletter zgodnie z Polityką Prywatności.


» przeczytaj wszystkie opinie

Z powodu obecnej sytuacji sklep stacjonarny jest nieczynny do odwołania. Wysyłka zamówień działa normalnie.

Można nadal odbierać na miejscu złożone zamówienia przez sklep internetowy. Zamówienie musi być opłacone przelewem lub elektronicznie.

Zamówienia można odbierać od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 18:00.

W razie pytań prosimy o kontakt.

zwrot produktu

Zgodnie z postanowieniami regulaminu, mają Państwo prawo do:

VIII. Zwroty (odstąpienie od umowy)

1. Kupujący będący konsumentem w rozumieniu Kodeksu Cywilnego może zrezygnować z zakupionego towaru bez podania przyczyny i dokonać zwrotu w ciągu 14 dni od daty wydania mu towaru (Zwrot w trybie art. 7 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów [...] (Dz.U.00.22.271 z dnia 31 marca 2000 r.)

2. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy przesłać drogą elektroniczną ([email protected]), lub pisemnie na adres: Mepel Piotr Grzywna, ul. Kijowska 44, 40-754 Katowice

3. Towar należy odesłać na adres naszej siedziby wskazany w Regulaminie.

4. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym). Nie przyjmujemy paczek płatnych za pobraniem.

5. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwroty towaru.

6. Do zwracanego towaru należy dołączyć dowód zakupu - paragon lub fakturę oraz dane rachunku bankowego Kupującego.

7. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

IX. Zwrot (reklamacja)

1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.

2. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej ([email protected]) lub listownie na adres: Mepel Piotr Grzywna, ul. Kijowska 44, 40-754 Katowice

3. W opisie reklamacji wymagane są następujące dane: (1) przyczynę prośby o reklamację, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Towaru do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; (3) danych kontaktowych składającego reklamację.

4. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.

5. Koszta zwrotu towaru pokrywa Sprzedający.

6. Do zwracanego towaru należy dołączyć dowód zakupu - paragon lub fakturę oraz dane rachunku bankowego Kupującego.

 

Mamy nadzieję że nie będą Państwo mieli potrzeby zwracać nam towaru, jednak jeżeli taka sytuacja wystąpi, prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl