Produktów w koszyku: (0)
Przejdź do koszyka
do kasy suma: 0,00 zł
Znajdź produkt:
wyszukiwarka zaawansowana
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.


» przeczytaj wszystkie opinie

W dniu 24 lipca nasz magazyn przy ul. Panewnickiej 343 będzie nieczynny.

Za niedogodności przepraszamy i zapraszamy od wtorku.

regulamin

I. Wstęp

1. Regulamin określa zasady funkcjonowania sklepu internetowego www.mepel.pl i zawartych za jego pośrednictwem umów sprzedaży.

2. Regulamin oraz umowa sprzedaży zawarta za pośrednictwem sklepu www.mepel.pl jest wyrażona i rozumiana w języku polskim.

3. Sprzedającym jest firma Mepel Piotr Grzywna, która pod marką www.mepel.pl prowadzi działalność.

4. Firma Mepel Piotr Grzywna jest zarejestrowana w Katowicach przu ul. Panewnickiej 262/7, w ewidencji działalności gospodarczej pod numerem NIP: 644-319-22-37, REGON: 360665597.

II. Towary

1. Wszystkie towary oferowane w naszym sklepie są nowe, sprawne, wolne od wad fizycznych i prawnych (legalne), chyba że opis towary mówi inaczej.

2. Nie ponosimy odpowiedzialności za wykorzystywanie towarów w sposób niezgodny z prawem.

3. Nie ponosimy odpowiedzialności za straty spowodowane nieprawidłowym lub niewłaściwym wykorzystywaniem towarów. Każda wątpliwość dotycząca określonych produktów powinna być skonsultowana ze sklepem we własnym zakresie.

III. Ceny

1. Wszystkie ceny wyrażone są w PLN.

2. Jeżeli nie wskazano inaczej, prezentowane ceny są ostatecznymi cenami zawierającymi podatki.

3. Ceny zaakceptowane w momencie zamawiania wiążą strony do chwili zrealizowania zamówienia ale nie dłużej niż 7 dni roboczych.

4. Numer konta dla płatności przelewem: 61 1910 1048 2501 3836 6916 0002. W tytule należy podać numer zamówienia.

IV. Towary w przedsprzedaży

1. Towary dostępne do zamówienia w przedsprzedaży maja ustalony termin dostawy zgodnie z informacjami przekazanymi nam przez dostawcę/producenta. Nie ponosimy odpowiedzialności za zmianę terminu dostawy przez dostawcę / producenta lub za błędne informacje nam przekazane. W przypadku opóźnień w dostawie przekraczających 14 dni poinformujemy każdego klienta indywidualnie.

2. Nie ponosimy odpowiedzialności za brak produktu w wyznaczonym terminie z powodów zewnętrznych (opóźnienia w dostawie od producenta lub całkowite nie dostarczenie produktu).

3. Zastrzegamy sobie prawo do anulowania zamówienia z produktami w przedsprzedaży i pełnego zwrotu pieniędzy w przypadku przedpłaty, jeżeli z przyczyn zewnętrznych dostawca produktu nie jest w stanie dotrzymać terminu dostawy produktu.

4. W przypadku dostarczenia jedynie części dostawy od producenta, zamówienia będą realizowane zgodnie z kolejnością ich składania. Klienci, dla których zabrakło produktów w dostawie zostaną o tym indywidualnie poinformowani.

V. Zamówienia

1. Warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularza zamówienia z podaniem kompletnych danych zamawiającego, łącznie z numerem telefonu i adresem e-mail.

2. Zamówienie płatne całkowicie lub częściowo za pobraniem wymaga potwierdzenia. Do potwierdzenia zamówienia służy odnośnik z kodem potwierdzającym zawarty w wiadomości e-mail wysyłanej automatyczne po zarejestrowaniu zamówienia na adres e-mail podany przez Kupującego przy zamawianiu.

3. Złożenie zamówienia nadaje mu mocy prawnej i zobowiązuje Kupującego do odbioru towaru.

4. Wybrane zamówienia mogą zostać przez nas dodatkowo potwierdzone telefonicznie.

VI. Płatność

1. Kupujący zobowiązany jest do zapłaty za zamówiony towar.

2. Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Dotpay.pl

VII. Dokument sprzedaży

1. Do przesyłki dołączamy rachunek.

2. Jeżeli w zamówieniu zostaną podane pełne dane firmy (adres, numer NIP) wystawiamy fakturę VAT.

VIII. Dostawa

1.Towary wysyłamy jest za pośrednictwem firmy kurierskiej, Poczty Polskiej, InPost, zgodnie z wyborem kupującego w formularzu zakupu, tylko na terenie Polski.

2. Kupujący pokrywa koszty dostawy, na które składają się koszty pakowania, opakowania i wysyłki. O kosztach dostawy Kupujący jest informowany podczas składania zamówienia.

3. Towar dostępny fizycznie w magazynie wysyłamy w terminie do 2 dni roboczych od momentu otrzymania wpłaty lub informacji o wysyłce za pobraniem. Termin dostawy towaru niedostępnego w magazynie ustalany jest indywidualnie.

4. Mamy prawo do zmiany terminu dostawy w przypadku czasowego braku towaru w magazynie. O fakcie wydłużenia terminu dostawy informujemy Kupującego niezwłocznie po otrzymaniu potwierdzonego zamówienia.

5. Na podstawie art. 72 par. 2 Kodeksu Cywilnego, nieuzasadnione nie odebranie przez Kupującego towaru zobowiązuje Kupującego do naprawienia szkody jaką Sprzedający poniósł przez to, że liczył na zawarcie umowy.

IX. Zwroty (odstąpienie od umowy)

1. Kupujący będący konsumentem w rozumieniu Kodeksu Cywilnego może zrezygnować z zakupionego towaru bez podania przyczyny i dokonać zwrotu w ciągu 14 dni od daty wydania mu towaru (Zwrot w trybie art. 7 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów [...] (Dz.U.00.22.271 z dnia 31 marca 2000 r.)

2. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy przesłać drogą elektroniczną (sklep@mepel.pl), lub pisemnie na adres: Mepel Piotr Grzywna, ul. Panewnicka 343, 40-773 Katowice.

3. Towar należy odesłać na adres naszej siedziby wskazany w Regulaminie.

4. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym). Nie przyjmujemy paczek płatnych za pobraniem. 

5. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwroty towaru.

6. Do zwracanego towaru należy dołączyć dowód zakupu - paragon lub fakturę oraz dane rachunku bankowego Kupującego.

7. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

X. Zwrot (reklamacja)

1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.

2. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej (sklep@mepel.pl) lub listownie na adres: Mepel Piotr Grzywna, ul. Panewnicka 343, 40-773 Katowice.

3. W opisie reklamacji wymagane są następujące dane: (1) przyczynę prośby o reklamację, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Towaru do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; (3) danych kontaktowych składającego reklamację.

4. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.

5. Koszta zwrotu towaru pokrywa Sprzedający.

6. Do zwracanego towaru należy dołączyć dowód zakupu - paragon lub fakturę oraz dane rachunku bankowego Kupującego.

XI. Ochrona danych osobowych

1. Złożenie zamówienia lub zarejestrowanie się w sklepie jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych w zakresie zależnym od celu rejestracji.

2. Jeżeli celem rejestracji jest dokonanie zakupu, dane osobowe przetwarzane są w zakresie niezbędnym dla realizacji zamówienia.

3. Jeżeli przy rejestracji Kupujący wyrazi wolę subskrybcji biuletynu informacyjnego sklepu, dane osobowe Kupującego będą przetwarzanie w celu wysyłki materiałów o charakterze promocyjnym.

4. Wszelkie czynności na danych osobowych wykonujemy zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych.

5. Dane przetwarzane są w naszej siedzibie, której adres podano we Wstępie do Regulaminu.

6. Dane osobowe przechowywane są w bazie danych zabezpieczonej zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych.

7. Każdemu podmiotowi przysługuje prawo wglądu, poprawienia lub usunięcia jego danych osobowych z naszych zasobów w zakresie nie kolidującym z innymi przepisami prawnymi.

8. Współdziałamy z organami ścigania w zakresie zapobiegania nadużyciom i przestępstwom internetowym. Interwencje podejmowane są szczególnie w przypadku: próby posłużenia się cudzą kartą bankową lub próby złożenia zamówienia z wykorzystaniem cudzych lub nieprawdziwych danych osobowych.

XII. Inne postanowienia

1. Sprawy nie ujęte w niniejszym regulaminie podlegają pod przepisy Kodeksu Cywilnego i innych obowiązujących przepisów.

2. Regulamin obowiązuje od 16.09.2016

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl