Częste pytania
Kiedy zamówienie zostanie wysłane?
Zazwyczaj wysyłamy zamówienia 24 godziny od momenty złożenia i opłacenia zamówienia. Jeśli wybrano pobranie jako metodę płatności to zamówienie jest traktowane jako opłacone. Gdy zamówienie zostanie spakowane i zaadresowane otrzymasz powiadomienie na skrzynkę email oraz zamówienie zmieni status na gotowe do wysłania. Gdy zamówienie zostanie wysłane również otrzymasz powiadomienie i status zmieni się na przesyłka wysłana. Jeśli bardzo pilnie potrzebujesz realizacji zamówienia prosimy o kontakt.
Czy jest możliwość wysyłki listownej?
Niestety na ten moment nie oferujemy wysyłki listowej Poczta Polską.
Czy wysyłacie zamówienia za granicę?
Tak. Prosimy o kontakt z nami droga email w celu wyceny kosztów wysyłki. W wiadomości prosimy napisać co będzie zawartością zamówienia. Więcej informacji znajdziecie w dziale koszty i warunki dostawy.
Czy macie wypożyczalnie gier?
Nie prowadzimy wypożyczalni gier. Serdecznie zapraszamy wszystkich do kawiarni Ludiversum, gdzie można przy dobrym napoju przetestowac dowolna grę z ich pokaźnej kolekcji!
Czy ściągacie gry spoza oferty na zamówienie?
Tak, możemy poszukać dla Was gier lub akcesoriów spoza Naszej oferty. Prosimy o kontakt email.
Czy jest jakiś system rabatowy?
Tak! Więcej informacji znajdziesz tutaj.
Czy mogę liczyć na dodatkowe rabaty przy większym zamówieniu?
Nasi stali klienci otrzymują dodatkowe rabaty zgodnie z naszym programem rabatowym. Byłoby to nie w porządku w stosunku do naszych klientów gdybyśmy dawali rabaty każdemu, kto chce złożyć u nas większe zamówienie. Wszyscy są traktowani na równi i nie dajemy żadnych dodatkowych rabatów na prośby zgłaszane droga e-mail lub telefonicznie. Dzięki temu każdy klient ma pewność, że jest na takich samych warunkach jak inni.
Jak dobrać koszulki na karty do gier?
Nie jest to prosta sprawa. Jeżeli masz jakiekolwiek wątpliwości prosimy o kontakt i pomożemy w dobrze odpowiednich koszulek. Polecamy też spis pasujących koszulek na portalu Boardgamegeek. Jeśli odwiedzacie Nasz sklep stacjonarny to najlepiej zabrać ze sobą jedną kartę z danego rozmiaru z gry. Na miejscu dopasujemy wtedy idealnie koszulki do twoich potrzeb.
Czy mogę dodać coś do już złożonego zamówienia?
Tak. Przy wyborze sposobu wysyłki można wybrać dołącz do innego zamówienia. Opcja ta nie nalicza dodatkowej opłaty za przesyłkę. W uwadze do takiego domówienia prosimy wpisać numer zamówienia do którego mamy dołączyć produkty. W razie gdyby pierwsze zamówienie miało być opłacone za pobraniem zsumujemy kwotę.
Jak można zarezerwować sobie produkty?
Akceptujemy takie rezerwacje w formie złożonego zamówienia w Naszym sklepie. Jeśli widzisz, że mamy coś w ofercie ale chcesz poczekać z wysyłką (na przykład na dostępność innego produktu), to można to zrobić w poniższy sposób:
- Złóż zamówienie wybierając opcję "dołącz do innego zamówienia". W uwagach do zamówienia napisz "rezerwacja, proszę czekać na kolejne zamówienie"
- Opłać zamówienie. To jest ważne, bo nie opłacone zamówienia nie będą rezerwowane. Tylko wtedy zgadzamy się na opiekowanie się twoim towarem w naszym magazynie bez ograniczeń czasowych
- Gdy przyjdzie czas złóż kolejne zamówienie wybierając odpowiednią już wysyłkę i w uwagach podaj numer zamówienia (lub zamówień) które mają być z nim połączone. Jeśli nie masz tych numerów, wystarczy że napiszesz "proszę o połączenie z innymi oczekującymi zamówieniami"
- Zamówienia z rezerwacją w każdej chwili możesz wysłać lub anulować. Prosimy wtedy o kontakt drogą email lub na Facebook