Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Kompaktowa plansza z 20 dołkami i 5 norkami, 8 figurek (2 lisy, 3 zajączki i 3 grzybki). Niewiele, ale za to ile możliwości...
W dołączonej do gry książeczce znajdziemy 60 zadań, a właściwie wyzwań, do rozwiązania. Każde z nich przedstawia określony układ początkowy, wybranych lub wszystkich, figurek. Zadanie gracza polega na umieszczeniu wszystkich zajączków w norkach. Reguły gry są niezwykle proste:
Przy każdym zadaniu podana jest minimalna liczba ruchów potrzebna do jego wykonania, od dwóch przy pierwszym zadaniu, aż do osiemdziesięciu siedmiu przy ostatnim.
Co można powiedzieć o tej grze? Jak wszystkie gry przedstawiane w naszej rubryce wyrabia u graczy nawyk koncentracji, czyli skupiania i świadomego utrzymywania uwagi na wykonywanym zadaniu. Ponadto ćwiczy umiejętność logicznego i analitycznego myślenia związanego z planowaniem ruchów zgodnie z zasadami gry. Przy każdym ruchu gracze muszą ocenić jego poprawność i celowość, co skłania do wnikliwego analizowania sytuacji na planszy przed zmianą położenia figurek, jak i po ich przemieszczeniu.
Gra, poza atrakcyjnymi zadaniami do rozwiązania, ma dla graczy jeszcze jedną niespodziankę. Odkrywamy ją w chwili, gdy sięgamy do książeczki z rozwiązaniami. Co w nich jest niezwykłego? Są zakodowane!