• Darmowa dostawa od 300 zł (Orlen Paczka) i 350 zł (Paczkomaty)
  • Szybka wysyłka i dobrze zabezpieczone zamówienie
  • Sklep stacjonarny w Katowicach
Książki i czasopisma Poradnik projektowania gier planszowych
Książki i czasopisma

Poradnik projektowania gier planszowych

Cena: 99,00 zł 99.00
brak towaru
Wysyłka w: 24 godziny
Koszty dostawy: Sprawdź koszty
Kod produktu: 9788393773619
Informacje
Wydanie polskie
Opis produktu

Poradnik projektowania gier planszowych to ponad 220 stron tekstów o projektowaniu gier, opracowanych przez najbardziej znanych i cenionych twórców gier planszowych, m.in. Richarda Garfielda, Steve'a Jacksona, Dale'a Yu. W podręczniku znalazły się także wyjątkowe artykuły uwielbianych polskich autorów takich jak Przemysław Wojtkowiak, Adam Kałuża, Filip Miłuński, Adam Kwapiński czy Ignacy Trzewiczek.

Książka została podzielona na pięć dużych działów: pomysł, projekt, development, prezentacja i bonus. W każdym z nich autorzy przestrzegą Was przed powszechnymi błędami i zwrócą uwagę na miny, na które może wpaść niedoświadczony przyszły twórca gier.

Oto kilka przykładowych tematów poruszanych w książce:

Gra to nie zasady - James Ernest przestrzega przed zbytnią miłością do mechanizmów gier planszowych. Choć same w sobie mogą być piękne, nie wpływają na to, co James nazywa zaangażowaniem. Monopoly / Eurobiznes nie są popularne, bo gracze kochają przesuwać pionek o tyle pól, ile wypadnie na kostce. Są popularne, bo obietnica stania się nieprzyzwoicie bogatym angażuje graczy.

Jak ja projektuję gry - “Ja” to Andrew Looney. Jego opis to przekrój pracy nad grą, od pomysłu, przez prototyp, testy, szlify, wydanie, a potem wsparcie. Na każdym kroku parę słów o tym, do czego Andrew dąży, a czego unika. Poniżej znajduje się grafika przedstawiająca proces tworzenia gry.

Strategia jest losowa - James Ernest, przedstawi różnicę między strategią, a umiejętnościami i wyjaśni którego z tych komponentów jakie gry w jakim stopniu wymagają. Będzie też o projektowaniu wyborów: jak nie sprowadzić swojej gry “szachów” do gry “w kółko i krzyżyk”.

Kołaczcie, a otworzą Wam - jak „sprzedać” swoją grę - Richard Levy o procesie zainteresowania sobą i swoim produktem potencjalnych wydawców. Jak dobrze się zaprezentować, jak wykorzystać okazję i dopasować swoją grę do wydawcy i nie robić scen, gdy ktoś nie wyda naszego cudeńka.

Producent
Produkty powiązane
Książki i czasopisma
Głowa pełna gier
61,00 zł
brak towaru
Elementy do gier
Designer Pack - zestaw dla projektantów gier
127,00 zł
brak towaru
Sklep internetowy Shoper.pl