Produktów w koszyku: (0)
Przejdź do koszyka
do kasy suma: 0,00 zł
Znajdź produkt:
wyszukiwarka zaawansowana
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.


» przeczytaj wszystkie opinie

FAQ

Kiedy moje zamówienie zostanie wysłane?

Od momentu opłacenia zamówienia (płatność elektroniczna lub zaksięgowania wpłaty) lub deklaracji wysyłki za pobraniem, spakujemy i wyślemy Twoje zamówienie w przeciągu 24 godzin (nie licząc dni wolnych od pracy).

Czy jest możliwość obniżenia kosztów wysyłki Pocztą Polską (list nierejestrowany)?

Niestety nie ma takiej możliwości. Bardziej szczegółowe objaśnienie tego znajdą Państwo tutaj .

Szukam rzadkiej gry, której nikt inny nie ma nawet w ofercie na zamówienie. Czy można ją jakoś zamówić?

Bardzo staramy się docierać do takich tytułów, które ciężko znaleźć. Sami po całym świecie kolekcjonowaliśmy dodatki do Carcassonne, i wiemy co to znaczy ściągać coś zza granicy i pokrywać straszne koszta przesyłki. Podziel się z nami informacją jakiej gry szukasz, może coś da się zrobić :) Więcej informacji znajdziesz tutaj .

Czy mają Państwo wypożyczalnię gier?

Niestety, w tej chwili nie mamy takiej usługi :( Staramy się jednak organizować lub uczestniczyć w różnych imprezach na które przynosimy własne gry. Jest to dobra szansa aby bez zobowiązań pograć. Cyklicznie gramy w antykwariacie ( info tutaj ). O pozostałych imprezach dowiecie się z naszego fanpage oraz strony informacyjnej.

Czy mają Państwo jakiś system rabatowy / lojalnościowy?

Tak! Więcej informacji tutaj.

Czy mogę uzyskać dodatkowy rabat po złożeniu większego zamówienia?

Nasi stali klienci otrzymują dodatkowe rabaty zgodnie z naszym programem lojalnościowym. Byłoby to nie w porządku w stosunku do naszych klientów gdybyśmy dawali rabaty każdemu, kto chce złożyć u nas większe zamówienie. Także wszyscy są traktowani na równi i nie dajemy żadnych dodatkowych rabatów na prośby zgłaszane droga e-mail lub telefonicznie. Dzięki temu każdy klient ma pewność, że jest na takich samych warunkach jak inni.

Jak dopasować koszulki na karty?

Nie jest to prosta sprawa. Jeżeli masz jakiekolwiek wątpliwości prosimy o kontakt i pomożemy w dobrze odpowiednich koszulek. Polecamy też spis pasujących koszulek na portalu Boardgamegeek oraz oficjalną listę Mayday Games.

Coś poszło nie tak z transakcją Dotpay. Jak mogę ponowić opłatę?

W przypadku nieudanej transakcji Dotpay, powinna się pojawić możliwość ponownej zapłaty. Jeżeli nie będzie takiej opcji, należy w takiej sytuacji wejść na stronę Dotpay - zapłać (https://ssl.dotpay.pl/payment/index.php), jako id sprzedawcy wpisać 295761, kwotę podać zgodnie z zamówieniem i w opisie transakcji podać numer zamówienia.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl