Produktów w koszyku: (0)
Przejdź do koszyka
do kasy suma: 0,00 zł
Znajdź produkt:
wyszukiwarka zaawansowana
Newsletter
Podając swój email wyrażają Państwo zgodę na przesyłanie informacji newsletter zgodnie z Polityką Prywatności.


» przeczytaj wszystkie opinie

FAQ

Kiedy moje zamówienie zostanie wysłane?

Od momentu opłacenia zamówienia (płatność elektroniczna lub zaksięgowania wpłaty) lub deklaracji wysyłki za pobraniem, spakujemy i wyślemy Twoje zamówienie w przeciągu 24 godzin (nie licząc dni wolnych od pracy).

Czy jest możliwość obniżenia kosztów wysyłki (przesyłka listowa)?

Niestety nie ma takiej możliwości.

Szukam rzadkiej gry, której nikt inny nie ma nawet w ofercie na zamówienie. Czy można ją jakoś zamówić?

Bardzo staramy się docierać do takich tytułów, które ciężko znaleźć. Sami po całym świecie kolekcjonowaliśmy dodatki do Carcassonne, i wiemy co to znaczy ściągać coś zza granicy i pokrywać straszne koszta przesyłki. Podziel się z nami informacją jakiej gry szukasz, może coś da się zrobić :) Więcej informacji znajdziesz tutaj .

Czy mają Państwo wypożyczalnię gier?

Niestety, w tej chwili nie mamy takiej usługi :( Wszystkich z Katowic i okolic zapraszamy do planszówkowej kawiarni Ludiversum. Można tam zagrać w całą masę gier przy dobrej kawie lub herbacie ;)

Czy mają Państwo jakiś system rabatowy / lojalnościowy?

Tak! Więcej informacji tutaj.

Czy mogę uzyskać dodatkowy rabat po złożeniu większego zamówienia?

Nasi stali klienci otrzymują dodatkowe rabaty zgodnie z naszym programem lojalnościowym. Byłoby to nie w porządku w stosunku do naszych klientów gdybyśmy dawali rabaty każdemu, kto chce złożyć u nas większe zamówienie. Także wszyscy są traktowani na równi i nie dajemy żadnych dodatkowych rabatów na prośby zgłaszane droga e-mail lub telefonicznie. Dzięki temu każdy klient ma pewność, że jest na takich samych warunkach jak inni.

Jak dopasować koszulki na karty?

Nie jest to prosta sprawa. Jeżeli masz jakiekolwiek wątpliwości prosimy o kontakt i pomożemy w dobrze odpowiednich koszulek. Polecamy też spis pasujących koszulek na portalu Boardgamegeek oraz oficjalną listę Mayday Games.

Jeżeli wybierasz się do Naszego sklepu stacjonarnego warto zabrać ze sobą jedną kartę z gry. Na miejscu można dopasować do niej koszulki.

Czy mogę dodać coś do już złożonego zamówienia?

Tak.  Przy wyborze sposobu wysyłki można wybrać "dołącz do innego zamówienia", opcja ta nie nalicza dodatkowej opłaty za  przesyłkę. W uwadze do takiego domówienia prosimy  wpisać numer zamówienia do którego mamy dołączyć produkty. W razie gdyby pierwsze zamówienie miało być opłacone za pobraniem z sumujemy kwotę.

Brakuje mi elementów w grze lub są uszkodzone

Nie martw się, to się zdarza. Niestety nie mamy części zamiennych do gier, więc wysyłane są one prosto od wydawcy. Najszybszym sposobem uzyskania brakujących lub uszkodzonych elementów będzie skontaktowanie się bezpośrednio z wydawcą - z reguły maja nawet osobny adres e-mail do załatwiania takich spraw. Wydawcy są na prawdę super i dosyłają elementy bardzo szybko.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl