Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Zawartość: 44 karty świecące w ciemności
Cel gry: jako pierwszy skompletuj dwa "zdrowe szkielety" zielone lub jeden "połamany" -czerwony.
Zasady gry: Rozdaj każdemu uczestnikowi po 6 kart, pozostałe stworzą talię. Kolejność gry następuje zgodnie z ruchem wskazówek zegara. Najmłodszy gracz rozpoczyna.
Gracz1 pyta wybranego przez siebie uczestnika o konkretną część(np.noga) szkieletu,której brakuje mu do kompletu (2 nogi, 2 ramion ,czaszka, żebra)
Jeżeli zapytany posiada żądaną kartę (zieloną lub czerwoną)musi ja oddać .
Kiedy Gracz 1 otrzyma zażądaną kartę:
-Jeżeli nie jest złamana (zielona) może zapytać o kolejną katę tego samego lub innego gracza
-jeżeli jest złamana (czerwona) nie może już pytać o kolejna część.Kolejka przechodzi na następnego gracza.
Jeżeli gracz nie otrzyma karty o która zapytał, wtedy dobiera katę z talii.Jeżeli wylosuje kartę o która pytał,wtedy może postawić kolejne żądanie.W przeciwnym wypadku, zatrzymuje kartę i kończy swoja kolejkę.
JOKER: może zastąpić każdą brakującą część szkieletu czerwonego i zielonego. Nie można żądać od innych jokera.
Kiedy gracz skompletuje szkielet wtedy układa go przed sobą.
Gra kończy się gdy któryś z uczestników ułożył dwa zielone szkielety lub jeden czerwony.
Wszystkie karty świecą w ciemnościach! Dla jeszcze większej zabawy oraz dreszczyku emocji.
Aby karty świeciły, należy je wystawić na działanie światła, na kilka minut przed rozdaniem.W ciemnościach rozpoznasz połamane szkielety poprzez przerywaną linię. Duża karta ze świecącą obramówką pomoże wam odnaleźć w ciemnościach talię.Wystarczy ja umieścić na środku podkładki.
Wiek 6-99 lat
Ilość graczy 2-4
Czas trwania ok.15 minut