Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Z ponad 8000 czołgów zbudowanych podczas wojny, T-70 był ostoją radzieckich jednostek czołgów lekkich. Prosto z pudełka łączy w sobie niektóre dość przeciętne statystyki, ale przy odrobinie pracy T-70 może zabłysnąć w każdej sytuacji dzięki konkretnym ulepszeniom dostępnym dla broni i silnika. T-70 dodaje do miksu kolejny czołg lekki. Zbudowany w dużych ilościach przez armię radziecką, jest czystym płótnem, gotowym dla dowódców na dostosowanie ich do potrzeb misji. Ma stosunkowo dużą inicjatywę (jak na radziecki pojazd), ale można to poprawić poprzez zastosowanie silnika M-80, który zwiększa inicjatywę czołgów w fazie ruchu – działa również na SU-76 i SU-122A (spoilery! ). Jako czołg lekki, T-70 niekoniecznie ma najwyższą liczbę punktów wytrzymałości lub obrony, ale system niskiego poziomu hałasu może zapewnić lekkiemu czołgowi niezłe wzmocnienie obronne, jeśli kości są po twojej stronie.