Produktów w koszyku: (0)
Przejdź do koszyka
do kasy suma: 0,00 zł
Znajdź produkt:
wyszukiwarka zaawansowana
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.


» przeczytaj wszystkie opinie

zwrot produktu

Zgodnie z postanowieniami regulaminu, mają Państwo prawo do:

VIII. Zwroty (odstąpienie od umowy)

1. Kupujący będący konsumentem w rozumieniu Kodeksu Cywilnego może zrezygnować z zakupionego towaru bez podania przyczyny i dokonać zwrotu w ciągu 14 dni od daty wydania mu towaru (Zwrot w trybie art. 7 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów [...] (Dz.U.00.22.271 z dnia 31 marca 2000 r.)

2. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy przesłać drogą elektroniczną (sklep@mepel.pl), lub pisemnie na adres: Mepel Piotr Grzywna, ul. Panewnicka 343, 40-773 Katowice.

3. Towar należy odesłać na adres naszej siedziby wskazany w Regulaminie.

4. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym). Nie przyjmujemy paczek płatnych za pobraniem.

5. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwroty towaru.

6. Do zwracanego towaru należy dołączyć dowód zakupu - paragon lub fakturę oraz dane rachunku bankowego Kupującego.

7. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

IX. Zwrot (reklamacja)

1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.

2. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej (sklep@mepel.pl) lub listownie na adres: Mepel Piotr Grzywna, ul. Panewnicka 343, 40-773 Katowice.

3. W opisie reklamacji wymagane są następujące dane: (1) przyczynę prośby o reklamację, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Towaru do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; (3) danych kontaktowych składającego reklamację.

4. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.

5. Koszta zwrotu towaru pokrywa Sprzedający.

6. Do zwracanego towaru należy dołączyć dowód zakupu - paragon lub fakturę oraz dane rachunku bankowego Kupującego.

 

Mamy nadzieję że nie będą Państwo mieli potrzeby zwracać nam towaru, jednak jeżeli taka sytuacja wystąpi, prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl